مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-15حوادث

هشدار پلیس آگاهی کرمان در خصوص فعالیت و عضویابی یک شرکت هرمی


رییس پلیس آگاهی استان کرمان در خصوص فعالیت یک شرکت هرمی در یکی از استان ها و امکان عضویابی این شرکت در دیگر مناطق کشور به شهروندان هشدار داد.

- ایسنا/کرمان رییس پلیس آگاهی استان کرمان در خصوص فعالیت یک شرکت هرمی در یکی از استان ها و امکان عضویابی این شرکت در دیگر مناطق کشور به شهروندان هشدار داد.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی امروز 23 مهرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: براساس گزارش پلیس آگاهی یکی از استان ها، اخیراً یک پروژه هوش مصنوعی هرمی در قالب نرم افزاری با نام Laxsson اقدام به عضوگیری، جذب سرمایه و فعالیت غیرمجاز در فضای مجازی نموده، به نحوی که هر عضو باید 10 عضو سطح اول را جذب و مجدداً هر عضو سطح اول 10 عضو سطح دوم را جذب کند.

وی با اشاره به فریب اعضا با وعده پاداش هایی در قالب دلار، گوشی گرانقیمت و شمش طلا افزود: لازم است شهروندان نسبت به این پروژه غیرمجاز و دیگر شرکت های هرمی که با ترفند افزایش سریع سرمایه اقدام به عضویابی از بین مردم می کنند، هوشیار باشند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: این شرکت هرمی همچون سایر موارد مشابه سود اصلی را در به دست آوردن عضو و زیرمجموعه بیشتر قرار داده و همین امر حس طمع را در افراد مختلف افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس آگاهی کرمان در خصوص فعالیت و عضویابی یک شرکت هرمی

هشدار پلیس آگاهی کرمان در خصوص فعالیت و عضویابی یک شرکت هرمی