مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-15فرهنگي

بهترین موسیقیدانان نابینای جهان را بشناسید


اگر جزو علاقمندان موسیقی هستید و زمان زیادی را به شنیدن آوا و نوا سپری می کنید، حتما با بسیاری از موسیقی دانان نابینا که استعداد شگرفی در زمینه دارند، - استیوی واندر، خواننده، ترانه سرا، نوازنده و تهیه کنندهٔ موسیقی آمریکایی است.

اگر جزو علاقمندان موسیقی هستید و زمان زیادی را به شنیدن آوا و نوا سپری می کنید، حتما با بسیاری از موسیقی دانان نابینا که استعداد شگرفی در زمینه دارند، آشنا هستید؛ هنرمندانی که ندیدن آنها را محدود نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 23 مهرماه مصادف با روز جهانی نابینایان است.

روز چهره هایی مانند رودکی، غلامحسین بنان، نورعلی برومند، حسین یاوری، فرود گرگین پور، محمد احمدزاده، علی اکبر دودانگه و پری زنگنه که با وجود عدم توانایی دیدن نام خود را در موسیقی ایران ثبت کرده اند.

حتی پری زنگنه برای اولین بار نام 48 شخصیت نابینا را با تیتر نام آوران نابینای ایران در کتاب آن سوی تاریکی (صفحه 329 تا 345) منتشر کرد.

حقیقت این است که ناتوانی جسمی نمی تواند مانع رسیدن انسان ها به عشق و علاقه شان شود و همین ماجرا مصداقی است برای ضرب المثل خواستن، توانستن است .

هنوز هم موسیقیدان های نابینا در جهان در حال ظهور هستند، کافی است نگاهی به خروجی های برنامه های استعدادیابی داشته باشیم تا با یکی از جدیدترین استعدادها یعنی کودی لی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین موسیقیدانان نابینای جهان را بشناسید

بهترین موسیقیدانان نابینای جهان را بشناسید