مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-17فرهنگي

پشت پرده شکایت چند صد میلیاردی صداوسیما از مهران مدیری


کشمکش های صداوسیما با شبکه نمایش خانگی تمامی ندارد، پیمان جبلی رییس این سازمان بار ها و بار ها به هر شکلی گلایه و نارضایتی خود را اعلام کرده و گاهی پا را فراتر از آن گذاشته و شبکه نمایش خانگی را با اتهاماتی همچون انتشار بی اخلاقی و.

- کشمکش های صداوسیما با شبکه نمایش خانگی تمامی ندارد، پیمان جبلی رییس این سازمان بار ها و بار ها به هر شکلی گلایه و نارضایتی خود را اعلام کرده و گاهی پا را فراتر از آن گذاشته و شبکه نمایش خانگی را با اتهاماتی همچون انتشار بی اخلاقی و.

نواخته است؛ اما این روز ها خبر های مرتبط با مهران مدیری نشان می دهد که صداوسیما برای آگهی هایی که در آینده پخش نخواهد شد هم او را تحت فشار قرارداده و باید با تهیه کننده اش پله های دادگاه را بالا و پایین برود.

حمله رییس سازمان همچون اشاره ای است که فرمانده ای می کند تا نیرو ها سر از خاکریز ها بالا بیاورند و به قول سعدی برآورند غلامان او درخت از بیخ و هرچه هست را انکار کنند، که نیست؛ و هر چه نیست را ادله اقامه کنند، که هست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، مجموعه رسانه ای زیر نظر سازمان آن چنان گوی رقابت در این نبرد را از یکدیگر ربوده اند که انگار آن سوی میدان بیگانگان نشسته اند و باید از بیخ و بن نابود شوند و اصلا به روی مبارک خود نمی آورند، هنرمندانی که امروز به آن ها حمله می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده شکایت چند صد میلیاردی صداوسیما از مهران مدیری

پشت پرده شکایت چند صد میلیاردی صداوسیما از مهران مدیری