مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-16سياسي

پیش ثبت نام عمره به زودی اطلاع رسانی می شود


در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه و حج، با ارائه گزارشی از وضعیت سفر زائران ایرانی به عراق، اعلام شد: به زودی اطلاعیه پیش ثبت نام عمره نیز منتشر خواهد شد.

- در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه و حج، با ارائه گزارشی از وضعیت سفر زائران ایرانی به عراق، اعلام شد: به زودی اطلاعیه پیش ثبت نام عمره نیز منتشر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا رضایی ـ معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت ـ در این نشست، به آمادگی واحدهای مختلف مجموعه حج و زیارت برای ازسرگیری سفرهای عمره اشاره کرد و گفت: قرار است روادید اعضای کمیته های مختلف برای سفر به کشور میزبان (عربستان) برای اعزام و بستن قراردادها ظرف این هفته صادر شود و به زودی اطلاعیه پیش ثبت نام عمره نیز منتشر خواهد شد.

حمید رهبری فر ـ معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت ـ نیز درباره میزان سپرده های زائران حج و عمره در دو بانک ملت و ملی و پیگیری های انجام شده برای استفاده بهتر از آنها برای تأمین بخشی از هزینه های سفر زائران گزارش داد.

حسینی، رییس سازمان حج و زیارت نیز اظهار کرد: جلساتی با مسئولان این بانک ها برگزار و درخواست شده است که طرح های خود را در این زمینه ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام عمره به زودی اطلاع رسانی می شود

پیش ثبت نام عمره به زودی اطلاع رسانی می شود