مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 20:352023-09-30ورزشي

محلات کم برخوردار گرگان در کانون توجه مدیران اجرایی


فرماندار گرگان توجه به محلات کم برخوردار شهرستان را از اولویت های مدیران دستگاه های اجرایی دانست و گفت: حضور فیزیکی مدیران در این مناطق و رفع مشکلات آنان امید آفرین است.

- ایسنا/گلستان فرماندار گرگان توجه به محلات کم برخوردار شهرستان را از اولویت های مدیران دستگاه های اجرایی دانست و گفت: حضور فیزیکی مدیران در این مناطق و رفع مشکلات آنان امید آفرین است.

اسماعیل نادری عصر امروز شنبه 8 مهرماه 1402 در نشست صمیمی با اهالی یکی از محلات کم برخوردار شهرستان گرگان، اظهار کرد: اینگونه نشست ها و بازدیدها در راستای طرح تحول و توانمندسازی محلات کم برخوردار مرکز استان گلستان گرگان با مشارکت جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برپایی میز خدمت با هدف رفع مشکلات، یکی از مهمترین راهکارهای پاسخگویی به مطالبات ساکنان محلات کم برخوردار است، ادامه داد: تسریع در خدمت رسانی، برقراری ارتباط دو سویه مدیران و مردم، درک بیشتر از مشکلات و رسیدگی به موقع به درخواست های شهروندان ماحصل برپایی اینگونه میزها بوده که باعث افزایش رضایت شهروندان از مسئولین خواهد شد.

فرماندار گرگان برپایی میز خدمت و رسیدگی به مسائل مردم ولایتمدار و با بصیرت شهرستان را مصداق برجسته جهاد تبیین دانست و خاطرنشان کرد: در میز امروز خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محلات کم برخوردار گرگان در کانون توجه مدیران اجرایی

محلات کم برخوردار گرگان در کانون توجه مدیران اجرایی