مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 21:052023-10-11بين الملل

انتقاد اردوغان از اقدام آمریکا در اعزام ناو به منطقه غرب آسیا


رییس جمهور ترکیه از استقرار ناو هواپیمابر آمریکا نزدیک فلسطین اشغالی به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت هدف این ناوگروه کشتن اهالی غزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی د برابر نیروهای مقاومت فلسطین اخیرا ناوهواپیمابر فورد را به دریای مدیترانه اعزام کرده است.

رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه روز چهارشنبه از  اعزام گروهی از کشتی های جنگی آمریکا به شرق دریای مدیترانه برای نشان دادن همبستگی با رژیم صهیونیستی  انتقاد کرد.

به نوشته روزنامه کاثیمرینی اردوغان در نشست خبری مشترک با کارل نهمر صدراعظم اتریش در آنکارا گفت، حرکت ناو هواپیمابر یو اس اس جرالد آر.

فورد به سمت فلسطین اشغالی منجر به قتل عام جدی شهروندان غزه خواهد شد.

  وی گفت: ناو هواپیمابر آمریکا نزدیک اسراییل چه خواهد کرد، چرا می آیند؟ قایق های اطراف و هواپیماهای روی آن چه خواهند کرد؟ آنها  به غزه و اطراف  آن حمله می کنند و برای کشتارهای جدی در آنجا گام برمی دارند.

اردوغان در جریان سخنرانی در پارلمان ترکیه نیز گفت: استفاده نامتناسب از زور علیه بخش غزه، بدون هرگونه توجیه اخلاقی، می تواند اسراییل را در موقعیتی کاملاً نامطلوب در صحنه جهانی قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد اردوغان از اقدام آمریکا در اعزام ناو به منطقه غرب آسیا

انتقاد اردوغان از اقدام آمریکا در اعزام ناو به منطقه غرب آسیا