مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-14سياسي

توجه به نابینایان و توان یابان در اهداف بلند مدت فراجا


معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در آستانه روز جهانی عصای سفید گفت که حوزه توان یابان و توجه ویژه به آنها درفراجا، بخش قابل توسعه و ارتقایی است که انشالله در اهداف بلند مدت فراجا قرار خواهد گرفت.

- معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در آستانه روز جهانی عصای سفید گفت که حوزه توان یابان و توجه ویژه به آنها درفراجا، بخش قابل توسعه و ارتقایی است که انشالله در اهداف بلند مدت فراجا قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی در یادداشتی که در آستانه 23 مهرماه روز جهانی عصای سفید منتشر شد، نوشت: روز عصای سفید؛ روز کم بینایان و نابینایانِ عزیزی که هر چند با چالش بزرگی روبه رو هستند اما استعدادهای شگرفی دارند که نیاز به پرورش و گسترش دارد.

این روز یک نماد است برای توجه بیشتر به این گرامیان.

او با بیان اینکه روز ایمنی عصای سفید، فقط نباید مختص به یک روز و هفته باشد، نوشت: توجه به نیازها و درخواست های نابینایان و کم بینایان نباید شعار باشد؛ این قشر توانمندی های فوق العاده ای دارند که از آن غافل شده ایم.

ما در مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس سعی بر بهره گیری از این توانایی و خلاقیت ها داریم.

بالا رفتن مهارت های اجتماعی و توانمندسازی افراد دارای معلولیت که به طور ملموس بر کیفیت ، پویایی و شکوفایی زندگی فردی و اجتماعیشان تاثیر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به نابینایان و توان یابان در اهداف بلند مدت فراجا

توجه به نابینایان و توان یابان در اهداف بلند مدت فراجا