مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 20:252023-10-15ورزشي

فرماندار دماوند: واحدهای صنعتی شهرستان، کمبود نیروی کار دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند ظهر امروز در نشست شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دماوند که در محل فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار کرد: دماوند تنها شهرستانی است که یکی از مشکلات تولیدکنندگان صنایع آن، کمبود نیروی انسانی است و واحدهای صنعتی و تولیدی دماوند با کمبود نیروی کار مواجه هستند و مجبور هستیم برای تأمین نیرو از شهرستان های همجوار استفاده کنیم.

وی گفت: امروز همه باید تلاش کنیم که نشاط و امیدآفرینی را در جامعه تزریق کنیم و بحث ایجاد شور و نشاط در جامعه به ویژه بین نسل جدید مهم ترین مقوله ای است که باید برای آن برنامه ریزی داشته باشیم.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: شهرستان دماوند با تغییرات در دولت مردمی در مسیر تحول قرار گرفت و عملکرد دو ساله حوزه ورزشی نسبت به سال های گذشته قابل قیاس نیست.

  طاهرخانی با تأکید بر اینکه مسابقات ورزشی بین مدارس باید در دماوند احیا شود، تصریح کرد: این مسابقات باید به صورت رایگان برگزار شوند و در کنار آن کار استعدادیابی در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد تا افراد توانمند به باشگاه های ورزشی معرفی شوند.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: احیای بازی های بومی و محلی از دیگر برنامه هایی است که باید به آن توجه شود و از اداره ورزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار دماوند: واحدهای صنعتی شهرستان، کمبود نیروی کار دارند

فرماندار دماوند: واحدهای صنعتی شهرستان، کمبود نیروی کار دارند