مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:102023-09-27بين الملل

نامه ایران به شورای امنیت درباره نقض قوانین بین الملل توسط تل آویو


نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت، نسبت به نقض دائم و آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی علیه تهران اعتراض کرد.

- نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت، نسبت به نقض دائم و آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی علیه تهران اعتراض کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرسعید ایروانی در نامه ای به رییس دوره ای شورای امنیت نوشت: بنا به دستور دولتم، مایلم توجه شورای امنیت را به آخرین مورد تهدید هشدار دهنده و جدی نخست وزیر رژیم اسراییل در استفاده از سلاح هسته ای علیه ایران جلب کنم.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در سخنرانی خود در 22 سپتامبر 2023 در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، تهدیدهای صریحی مبنی بر استفاده از سلاح هسته ای علیه یک کشور مستقل عضو سازمان ملل متحد مطرح و تاکید کرده بیش از هر چیز - مهم تر از همه - ایران باید با یک تهدید هسته ای معتبر روبرو شود.

تا زمانی که من نخست وزیر اسراییل هستم، تمام تلاشم را برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای انجام خواهم داد .

در ادامه این نامه تصریح شده است: با توجه به اینکه سلاح های هسته ای یک تهدید وجودی برای بشریت و سیاره ما هستند، سنگینی چنین تهدیدی غیرقابل اندازه گیری است و هنگامی که از تریبون معتبر مجمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه ایران به شورای امنیت درباره نقض قوانین بین الملل توسط تل آویو

نامه ایران به شورای امنیت درباره نقض قوانین بین الملل توسط تل آویو