مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-19بين الملل

حماس: حال مقاومت خوب است/ هرگز شکست نخواهیم خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه ای اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی برای تقویت روحیه از دست رفته ارتش متزلزل خود و ترمیم جایگاه از دست رفته رژیم صهیونیستی به جنایات جنگی و نسل کشی .

- جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد که که اشغالگران هرگز شکست ساعات آغازین نبرد طوفان الاقصی را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه ای اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی برای تقویت روحیه از دست رفته ارتش متزلزل خود و ترمیم جایگاه از دست رفته رژیم صهیونیستی به جنایات جنگی و نسل کشی فلسطینیان در غزه اقدام می کند.

علاوه بر این حماس تاکید کرد: شکست اشغالگران در ساعات آغازین نبرد طوفان الاقصی همواره در یاد آنان خواهد ماند و جنایاتی که مرتکب می شوند دلیلی بر سردرگمی و بیچارگی آنان است.

جنبش حماس در ادامه تصریح کرد: حال مقاومت خوب است، ملت ما سرزمینشان را ترک نخواهند کرد و به هر بهایی که باشد هیچ گاه در برابر تکبر اشغالگران سرِ شکست فرود نخواهند آورد.

حماس با اشاره به تحولات کرانه باختری نیز بیان کرد: موج بازداشت و سرکوب در کرانه باختری ملت ما را از حمایت از مقاومت و دفاع از سرزمین و مقدساتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: حال مقاومت خوب است/ هرگز شکست نخواهیم خورد

حماس: حال مقاومت خوب است/ هرگز شکست نخواهیم خورد