مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 21:552023-10-21بين الملل

تظاهرات ایرلندی ها در حمایت از فلسطین


هزاران نفر در پایتخت های جمهوری ایرلند و ایرلند شمالی در همبستگی با فلسطینی ها و مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تظاهرات کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس گزارش رسانه های انگلیسی هزاران معترض ایرلندی روز شنبه به خیابان های شهر دوبلین، پایتخت جمهوری ایرلند آمده تا ضمن ابراز حمایتشان از مردم فلسطین، جنایات صهیونیست ها علیه غزه را محکوم کنند.

به نوشته خبرگزاری پرس اسوسیشن انگلیس، این معترضان ابتدا در محل باغ یادبود در این شهر تجمع و سپس با حمل پرچم های فلسطین و بنرهایی با شعارهای حمایت از فلسطینی ها و محکوم کردن نسل کشی صهیونیست ها علیه غزه به سمت میدان مریون دوبلین راهپیمایی کردند.

یک هفته پیش نیز انبوهی از ایرلندی های معترض تظاهرات بزرگی را در حمایت از فلسطینی ها و محکوم کردن رژیم صهیونیستی در پایتخت ایرلند برگزار کردند.

ده ها هزار نفر در سراسر جهان روز های جمعه و شنبه این هفته و هفته قبل علیه بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی تظاهرات و با مردم فلسطین اعلام همبستگی کردند.

منابع رسانه ای از تظاهرات هزاران نفر در لندن ، پایتخت انگلیس در حمایت از مردم فلسطین، برقراری آتش بس فوری و پایان اشغالگری خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات ایرلندی ها در حمایت از فلسطین

تظاهرات ایرلندی ها در حمایت از فلسطین