مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 19:552023-10-12سياسي

آبرسانی به 135 روستای شوشتر در حال اجرا است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: عملیات آبرسانی به 135 روستای شهرستان شوشتر با پیشرفت فیزیکی مجموعا 60 درصد در حال انجام است که با تکمیل این پروژه ها تا قبل از پایان سال کمبود آب در مناطق یاد شده برطرف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شوشتر، محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان امروز در شورای اداری شهرستان شوشتر، مهمترین پروژه های در دست اجرای شرکت متبوعش در شوشتر را مربوط به روستاها دانست و اظهار کرد: عملیات اجرایی آبرسانی به 135 روستای شوشتر با انجام 3 پروژه مهم در شرق شعیبیه، یشانسخی و حاشیه گرگر در جبهه های مختلف کاری توسط پیمانکاران در حال انجام است تا برای همیشه مشکلات آب این روستاها مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه شرق شعیبیه 86 کیلومتر است و توسط قرارگاه کربلا در حال اجرا است، گفت: 58 کیلومتر از خط انتقال این پروژه انجام شده و 28 کیلومتر نیز باقی مانده است تا آبرسانی به 34 روستای مسیر حل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ادامه داد: تجهیزات سرای دیلم یک مخزن است که در حال پایان است، اگر این ایستگاه پمپاژ برای تقویت فشار آب را  بزنیم 34 روستا آبدار می شوند و اگر  اعتبارات لازم در اختیار قرارگاه کربلا و بسیج سازندگی قرار دهیم روستاهای این شهر و سایر شهرها آبدار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 135 روستای شوشتر در حال اجرا است

آبرسانی به 135 روستای شوشتر در حال اجرا است