مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-15بين الملل

شاهد عینی صهیونیست: این پلیس اسراییل بود که محل نگهداری اسرا را هدف قرار داد


این پلیس اسراییل بود که محل نگهداری اسرا را هدف قرار داد - یک شهرک نشین صهیونیست که در روز عملیات طوفان الاقصی برای دقایقی به اسارت رزمندگان حماس در آمده بود، در یک گفت و گوی رادیویی پرده از واقعیت تازه ای برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک شاهد عینی ساکن کیبوتس بییری (در نزدیکی غزه) در یک برنامه رادیویی عبری زبان در خصوص روز عملیات رزمندگان مقاومت گفت که نیروهای حماس با مهربانی با اسرا برخورد کردند و این پلیس اسراییل بود که محل نگهداری اسرا را گلوله باران کرد.

او گفت: 40 مرد مسلح آمدند و ما را به خانه ای بردند؛ آن ها با ما مهربانانه برخورد می کردند؛ از ما خواستند تا با پلیس تماس بگیریم و هشدار بدهیم که کاری نکنند؛ سپس تیراندازی شدیدی از هر طرف شروع شد؛ بعد از آن یک مرد مسلح که با ما صحبت می کرد من را گرفت و به بیرون برد، در آن حین نیروهای پلیس محل نگهداری اسرا را با خمپاره هدف قرار دادند و همه افراد داخل آن از جمله اسرا کشته شدند؛ آن فرد مسلح همراه من نیز دستگیر شد .

این شاهد عینی افرود: افراد مسلح نمی خواستند ما را بکشند، بلکه با اخلاق خوب با ما برخورد می کردند و سعی داشتند در آن شرایط وحشت آور ما را آرام کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد عینی صهیونیست: این پلیس اسراییل بود که محل نگهداری اسرا را هدف قرار داد

شاهد عینی صهیونیست: این پلیس اسراییل بود که محل نگهداری اسرا را هدف قرار داد