مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-05سياسي

رسانه ملی بازوی دولت است/انعکاس تلاش های دولت، نقش موثری در امیدآفرینی دارد


رییس سازمان صدا و سیما، رسانه ملی را بازوی دولت دانست و گفت: با انعکاس تلاش های شبانه روزی دولت در خدمتگزاری به مردم، نقش موثری در امید آفرینی خواهیم داشت.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان صدا و سیما، رسانه ملی را بازوی دولت دانست و گفت: با انعکاس تلاش های شبانه روزی دولت در خدمتگزاری به مردم، نقش موثری در امید آفرینی خواهیم داشت.

پیمان جبلی امروز در حاشیه سفر به استان گیلان و در دیدار با استاندار، گفت: رسانه ملی به عنوان بازوی دولت با انعکاس میزان پیشرفت طرح های بزرگ عمرانی، دستاوردها و تلاش های شبانه روزی دولت در خدمتگزاری به مردم، نقش موثری در امید آفرینی و افزایش اعتماد بین مردم و توسعه کشور دارد که این روند با حمایت مسئولان بیشتر خواهد شد.

رییس سازمان صدا و سیما حضور در استان سرسبز گیلان و در جمع مردم ولایتمدار و فرهیخته این خطه را توفیق دانست و افزود: از استاندار گیلان و همه دست اندرکاران استان برای میزبانی بیستمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی قدردانی می کنم.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز، اضافه کرد: این روزها همزمان با ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) استان گیلان منور به حضور ارزشمند پیرغلامان حسینی از سراسر کشور و هشت کشور خارجی است و تمام همت برای برگزاری باشکوه برنامه های اجلاس بیستم در این استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ملی بازوی دولت است/انعکاس تلاش های دولت، نقش موثری در امیدآفرینی دارد

رسانه ملی بازوی دولت است/انعکاس تلاش های دولت، نقش موثری در امیدآفرینی دارد