مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-09اقتصادي

رشد 14 درصدی ترافیک مرسولات پستی در نیمه امسال/پست خوزستان هیچ بدهی ای ندارد


مدیرکل پست خوزستان از رشد 14 درصدی ترافیک مرسولات پستی در نیمه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: در 6 ماهه امسال، با تلاش های انجام شده بیش از 7 میلیون و 50 هزار مرسوله قبول و به نقاط مختلف کشور ارسال شده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل پست خوزستان از رشد 14 درصدی ترافیک مرسولات پستی در نیمه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: در 6 ماهه امسال، با تلاش های انجام شده بیش از 7 میلیون و 50 هزار مرسوله قبول و به نقاط مختلف کشور ارسال شده است.

مهران حموله در نشست خبری که امروز، 17 مهرماه به مناسبت روز جهانی پست برگزار شد، اظهار کرد: بحث ترافیک پستی، کیفیت و هوشمندسازی از جمله اولویت ها و شاخص های موردنظر در حوزه خدمات پستی هستند و برنامه داریم تا عملکرد پست استان را در این حوزه ها ارتقا دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به عملکرد پست خوزستان در نیمه نخست امسال، افزود: در سطح خوزستان در 6 ماهه نخست امسال، با تلاش های انجام شده بیش از 7 میلیون و 50 هزار مرسوله قبول و به نقاط مختلف کشور ارسال شده است.

رشد 14 درصدی ترافیک مرسولات پستی در نیمه امسال مدیرکل پست خوزستان با بیان اینکه رشد ترافیکی مرسولات نسبت به سال گذشته بیش از 14 درصد بود، گفت: در ترافیک مرسولات پستی در بازه زمانی 6 ماهه نخست سال جاری توانستیم 103 درصد از برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 14 درصدی ترافیک مرسولات پستی در نیمه امسال/پست خوزستان هیچ بدهی ای ندارد

رشد 14 درصدی ترافیک مرسولات پستی در نیمه امسال/پست خوزستان هیچ بدهی ای ندارد