مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-07دانش

سازمان دانشجویان درگاهی برای جذب و ورود دانشجویان به جهاددانشگاهی


رییس جهاددانشگاهی در پیامی به مناسبت فرارسیدن بیست و پنجمین سالگرد تشکیل سازمان دانشجویان این نهاد، از این سازمان به عنوان درگاهی برای جذب و ورود دانشجویان به جهاد دانشگاهی نام برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از جهاددانشگاهی؛ حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی در پیامی به مناسبت فرارسیدن بیست و پنجمین سالگرد تشکیل سازمان دانشجویان این نهاد، از این سازمان به عنوان درگاهی برای جذب و ورود دانشجویان به جهاد دانشگاهی نام برد و گفت: این مرکز باید ضمن هدایت، حمایت، نظارت و فراهم آوری زمینه ها، فضا را برای ایده پردازی ها، نوآوری ها، ابداعات، خلاقیت ها و کارهای دسته جمعی منجر به عمل مسائل مهیا کند.

درپیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن 15 مهرماه، بیست و پنجمین سالگرد تشکیل سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم جلب مشارکت نظام مند دانشجویان و توسعه فعالیت های دانشجویی همواره و از دیرباز موردتوجه خاص جهاد دانشگاهی بوده و سرلوحه اهداف اصلی برنامه های فرهنگی این نهاد قرار داشته است.

یکی از اقدامات انجام گرفته در این راستا، تشکیل سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی بوده است که در حال حاضر، ربع قرن فعالیت را در کارنامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان دانشجویان درگاهی برای جذب و ورود دانشجویان به جهاددانشگاهی

سازمان دانشجویان درگاهی برای جذب و ورود دانشجویان به جهاددانشگاهی