مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:352023-09-27سياسي

سرکشی و تکریم از 500 خانواده معظم شهید هرمزگان در هفته دفاع مقدس


فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان با اشاره به سرکشی از 500 خانواده شهید درهرمزگان در طول ایام هفته دفاع مقدس گفت: برکات دفاع مقدس برای نسل جوان امروز بایستی تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذرسالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان امروز با اشاره به سرکشی از 500 خانواده شهید درهرمزگان در طول ایام هفته دفاع مقدس گفت: برکات دفاع مقدس برای نسل جوان امروز بایستی تبیین شود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه عظیمی برای جامعه و به ویژه نسل جوان است، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک برهه زمانی نیست بلکه گنجینه ای عظیم است که تا مدتهای طولانی ملت ما می تواند از برکات آن بهره مند شود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه یکی از مهم ترین برکات دفاع مقدس برای مردم ایران رسیدن به سکوی پیشرفت و ایستادن بر آن با قدرت، سربلندی و صلابت است، افزود: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی افزون بر حفظ دین و احیای ارزشهای اسلامی، موجب تزکیه نفس در جهت رسیدن به تقرب الهی است.

یادآوری شهدا موجب سعادت جامعه اسلامی است سردار سالاری  یادآور شد: فرهنگ شهادت نقش اساسی در شکل گیری انقلاب اسلامی داشته و دارد که به تبع آن، سعادت و پیشرفت جامعه اسلامی را تضمین خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکشی و تکریم از 500 خانواده معظم شهید هرمزگان در هفته دفاع مقدس

سرکشی و تکریم از 500 خانواده معظم شهید هرمزگان در هفته دفاع مقدس