مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 22:212023-10-21سياسي

«جلوگیری از موازی کاری» هدف اصلی برش های استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا باقری عصر امروز در حاشیه سفر به استان قزوین در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: نقشه مهندسی فرهنگی کشور تدوین و در سال 93 ابلاغ هم شده است و هم اکنون در مرحله شروع به کار و اجرایی سازی برش های استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور هستیم.

وی افزود: با اجرای این نقشه، استان قزوین دارای یک سند جامع فرهنگی می شود که در امتداد عملیاتی سازی نقشه مهندسی فرهنگی کشور قرار دارد.

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در برش های استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور خاطرنشان کرد: این سند جامع در حقیقت جامع برنامه های فرهنگی و اجتماعی استان خواهد بود که بتوانند بر اساس آن برنامه های هر دستگاه یا تشکل های مردمی را برای اجرایی شدن در مدت 5 سال پیش بینی کنند.

این مسوول افزود: هدف از این برش در واقع داشتن یک برنامه منسجم و هماهنگ بین دستگاه ها جهت جلوگیری از موازی کاری در انجام برنامه های فرهنگی است.

باقری تصریح کرد: مسائل فرهنگی و اجتماعی استان اولویت حل و راهکار دستگاه ها هستند که ذیل 5 کمیته تخصصی تقسیم بندی کردیم که شامل مسائل فرهنگ، هنر و رسانه، مسائل مربوط به امور دین و مذهب، مسائل اجتماعی استان، مسائل تعلیم و تربیت استان و مسئله مهم دیگر کارگروه تخصصی اقتصاد فرهنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جلوگیری از موازی کاری» هدف اصلی برش های استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور است

«جلوگیری از موازی کاری» هدف اصلی برش های استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور است