مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-09سياسي

کتابی درباره شهید صدرزاده به چاپ پانزدهم رسید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این کتاب که نگارش تقریظ رهبر انقلاب را در پی داشته؛ روایتی از زندگی و زمانه بسیجی مدافع حرم شهید مصطفی صدرزاده، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این کتاب که نگارش تقریظ رهبر انقلاب را در پی داشته؛ روایتی از زندگی و زمانه بسیجی مدافع حرم شهید مصطفی صدرزاده، به قلم نعیمه منتظری است.

استفاده از صوت های متعدد شهید که در موقعیت های مختلف ثبت شده نیز از ویژگی های این کتاب به شمار می رود؛ از سخنرانی شهید قبل از عملیات ها گرفته تا زمانی که برای دوستانش خاطره می گفته است.

همچنین مصاحبه با برخی فرماندهان ایرانی جبهه مقاومت که شاید برای اولین و آخرین بار فرصت گفتگو با ایشان فراهم شد نیز از جمله مطالب خاص کتاب حاضر است.

در بخش های مختلف این کتاب، علاوه بر استفاده از تصاویر آرشیوی درباره فعالیت های مختلف شهید مصطفی صدرزاده، قسمتی از فیلم های موجود نیز به صورت QR کد درج شده است.

مصطفی صدرزاده که فرماندهی گردان عمار لشکر فاطمیون را برعهده داشت، اول آبان 1392 مصادف با تاسوعای حسینی در مبارزه با تروریست های تکفیری در حومه حلب به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای بهشت رضوان شهریار به خاک سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی درباره شهید صدرزاده به چاپ پانزدهم رسید

کتابی درباره شهید صدرزاده به چاپ پانزدهم رسید