مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-01سياسي

توانمندسازی 3 هزار معلم و مدیر مدارس غیردولتی در هرمزگان


مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت مدارس غیردولتی بیان کرد: هیچ معلمی درمدارس غیردولتی استان هرمزگان بدون انجام فرآیند مصاحبه تخصصی، صلاحیت های عمومی و گزینش به مدارس غیردولتی راه نمی یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان امروز با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد فرهنگی و علمی، عالی ترین جایگاه را در تربیت نیروی انسانی و بیشترین مسئولیت و رسالت را در تحقق سیاست ها و راهبردها و برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده دارد؛ گفت: نگاه تربیتی ما به مدارس دولتی و غیردولتی تفاوت نمی کند چرا که بیش از 41 هزار دانش آموز هرمزگانی در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند و کار در این عرصه، کمک به دستگاه تعلیم و تربیت است و این مدارس در حوزه های نیروی انسانی، فضای فیزیکی و تجهیزات یاریگر آموزش و پرورش هستند.

قویدل ادامه داد: نیروی انسانی یکی از عوامل مهم در آموزش و پرورش است و معلم از مهمترین عوامل موثر در رشد و توسعه محتوایی تعلیم و تربیت به شمار می آید؛ بنابراین همه معلمین مدارس غیر دولتی باید دارای صلاحیت معلمی باشند.

  وی افزود: با توجه به اهمیت آگاه سازی کارکنان مدارس غیر دولتی، دوره های توانمندسازی معلمان با انعقاد تفاهم نامه بین آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان، حوزه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی 3 هزار معلم و مدیر مدارس غیردولتی در هرمزگان

توانمندسازی 3 هزار معلم و مدیر مدارس غیردولتی در هرمزگان