مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 10:402023-09-28بين الملل

تحریم های جدید آمریکا علیه برنامه پهپادی ایران


دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) اعلام طی بیانیه ای مدعی شد که این شبکه، انتقال محموله ها و تراکنش های مالی را برای تهیه «سروو موتورهای» پهپادهای «شاهد» توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسهیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، به نقل از ایلنا، دولت آمریکا امروز -چهار شنبه- در ادامه اقدام های ضدایرانی خود پنج نهاد و دو شخص مستقر در ایران، چین، هنگ کنگ، ترکیه و امارات متحده عربی را به بهانه ارتباط با تهیه قطعات حساس هواپیمای بدون سرنشین ساخت ایران تحریم کرد.

در چارچوب این تصمیم، فان یانگ مدیر شرکت هنگ کنگ هیمارک الکترون مدل همراه با نهاد تحت مدیریت وی، حمیدرضا جان قربانی مدیر عامل شرکت پیشگام الکترونیک صفه اصفهان به همراه این شرکت در فهرست سیاه آمریکا قرار گرفتند.

دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) اعلام طی بیانیه ای مدعی شد که این شبکه، انتقال محموله ها و تراکنش های مالی را برای تهیه سروو موتورهای پهپادهای شاهد توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسهیل کرده است.

در ادامه این ادعاها آمده است که یکی از سروو موتورهای خریداری شده توسط شبکه تحریم شده امروز در بقایای شاهد-136 روسیه که به تازگی در اوکراین سرنگون شد، پیدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های جدید آمریکا علیه برنامه پهپادی ایران

تحریم های جدید آمریکا علیه برنامه پهپادی ایران