مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:102023-09-28اقتصادي

وزیر علوم: ارتباط پارک های علمی و فناوری با دستگاه های دولتی افزایش می یابد


نوع نگاهی که اکنون در دولت وجود دارد، بستر را مهیا کرده است که ارتباط بین پژوهشگاه ها و دستگاه ها افزایش یابد و یکی از بهترین مسیرها برای رشد ارتباط پارک های علمی و فناوری با دستگاه ها این است که از ظرفیت اعضای هیئت علمی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد زلفی گل امروز در نخستین رویداد ملی صنعت دانش بنیان که در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این رویداد را به فال نیک می گیریم برگزاری این رویداد نشان می دهد نوع نگاه دولت سیزدهم به بحث علم، فناوری و صنعت ویژه است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تدوین قانون دانش بنیان گفت: این قانون پیشرفته تدوین و شرایط اجرای آن فراهم شده است و اجرای آن می تواند منبع تحولات جدی در بخش تولید کشور به خصوص تولیدات دانش بنیان باشد.

زلفی گل اظهار داشت: امروز دنیا مسیر خودش را از طریق علم و فناوری و نوآوری تعیین می کند و دنیای پیشرفته به این نتیجه رسیده است که اگر بخواهد بر روی مزیت نسبی کشورش در منطقه متمرکز شود، آینده را از دست می دهد بنابراین امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که به علوم و فنون نوظهور توجه ویژه ای داشته باشد و اندیشمندان کشورهای پیشرفته به این باور رسیده اند که باید مزیت سازی بکنند و به مزیت نسبی بسنده نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: ارتباط پارک های علمی و فناوری با دستگاه های دولتی افزایش می یابد

وزیر علوم: ارتباط پارک های علمی و فناوری با دستگاه های دولتی افزایش می یابد