مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-13سياسي

راهپیمایی مردم همدان در حمایت از مردم مظلوم غزه


مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در اعتراض به جنایت های رژیم جعلی، کودک کش و خونخوار اسراییل، پیش از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با حضور در راهپیمایی حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان دادند.

- در این راهپیمایی که از ساعت 11 و از میدان امام خمینی (ره) به سوی محل برگزاری نماز جمعه برگزار شد خانواده های ولایتمدار همدانی حضوری پر شور داشتند.

راهپیمایی کنندگان شعارهای هم غزه هم لبنان جانم فدای قرآن حی علی خیرالعمل ، جام شهادت شد عسل راه قاسم فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم ، اسراییل اسراییل در به درت می کنیم ، غزه گشته موج خون ، در ماجرای غزه یا زهرا اسم رمزه ، خون شهید می جوشد،حزب الله می خروشد ، فلسطین پیروز است اسراییل نابود است ، رزمنده پیروزی ات مبارک ، رزمنده در این نبرد سنگین پیروزیت مبارک ، غزه میان آتش و خون است این سند فتنه سنگین است ، در این حماسه بنگر رزمنده گنبد آهنین را ، مرگ بر آمریکا ، رهایی فلسطین همیشه در فکر ماست سردادند.

همچنین شعار یا حجت ابن الحسن عجل الله ظهور یا حجت ابن الحسن ریشه کفر را بکن هم غزه هم لبنان جانم فدای قرآن امروز غزه کربلاست فلسطین حمایتت میکنیم از دیگر شعارهایی بود که مردم دارالمومنین همدان در حمایت از مردم مظلوم غزه سردادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی مردم همدان در حمایت از مردم مظلوم غزه

راهپیمایی مردم همدان در حمایت از مردم مظلوم غزه