مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-11سياسي

آیت الله عاملی: استکبار جهانی اعتقادی به قوانین بین المللی ندارد


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: استکبار جهانی اعتقادی به قوانین بین المللی و حقوق بشر ندارد و خلف وعده و عدم التزام به قوانین بین المللی از صفات بارز استکبار جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی عصر امروز در همایش دانشجویی باخت بزرگ در قمار سازش که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: قدرت های اهریمنی هیچ اعتقادی به خدا ندارند و آمریکا به هیچ عنوان قائل به دموکراسی و حاکمیت ملی نیست.

وی با بیان اینکه آمریکا مشروعیت دولت ها را در سوگیری بین المللی می داند و به صندوق رای اعتنایی نمی کند، افزود: سیاست مداران این کشور بسیاری از دولت هایی را که با رای مردم روی کار آمده اند، به علت همسو نبودن با خودشان، به نابودی کشانده اند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه آمریکا طی سال های اخیر به نام دموکراسی وارد عراق شد، ادامه داد: بیش از 50 دانشمند آمریکایی نیز طی بیانیه ای اعلام کرده اند که دخالت نظامی با دموکراسی منافاتی ندارد.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه استکبار جهانی اعتقادی به قوانین بین المللی و حقوق بشر ندارد، تصریح کرد: خلف وعده و عدم التزام به توافقات بین المللی از صفات بارز استکبار جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله عاملی: استکبار جهانی اعتقادی به قوانین بین المللی ندارد

آیت الله عاملی: استکبار جهانی اعتقادی به قوانین بین المللی ندارد