مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-03اجتماعي

برگه های امتحان جبرانی شهریور در یکی از مدارس کرمان گم شد


در مدرسه پسرم برگه امتحان جبرانی دانش آموزان را در سطل آشغال پیدا کردند، مدیر مدرسه، آنها را روی میز گذاشت و برگه هایی که شرایط بهتری داشت را چسب زد و به بقیه گفت فرزندان شما یا امتحان نداده اند یا برگه امتحانی را با خود برده اند! -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یکی از والدین دانش آموزان که فرزندش سوم راهنمایی درس می خوانده با ارسال فیلمی به خبرگزاری فارس کرمان که در آن مدیر مدرسه اقدام به چسب زدن برگه های کثیف امتحانی می کند، مدعی شد برگه های امتحان جبرانی شهریورماه سر از سطل آشغال درآورده و برخی هم گم شده اند.

 وی در گفت وگو با خبرنگار فارس از ضعف مدیریتی این مدرسه انتقاد کرد و اظهار داشت: پسرم در یکی از درس هایش ضعیف بود و تجدید شد، تلاش کرد و درس خواند تا در شهریورماه امتحان بدهد و وارد دبیرستان بشود.

 این مادر دانش آموز اضافه کرد: پیگیر نمره امتحانی اش شدم تا در مدرسه جدید ثبت نامش کنم که گفتند پسرت برای امتحان نیامده است.

چون اطمینان خاطر داشتم فرزندم امتحان داده از مسؤولان مدرسه خواستم دوربین ها را چک کنند، آنها هم در جواب گفتند حافظه دوربین ها پر شده است.

وی ادامه داد: در همین بحث ها بودیم که متوجه شدم تنها نیستم و والدین دیگری هم پیگیر وضعیت امتحان فرزندان شان هستند، دنبال برگه های امتحانی همه جا را گشتند و در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگه های امتحان جبرانی شهریور در یکی از مدارس کرمان گم شد

برگه های امتحان جبرانی شهریور در یکی از مدارس کرمان گم شد