مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 23:552023-10-07اجتماعي

استان قم به ساخت حداقل 200 مدرسه جدید نیاز دارد


مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با تأکید بر اینکه این استان در حال حاضر حداقل به ساخت 200 مدرسه دیگر نیاز دارد، از پاسخگو نبودن برخی مسئولان استان در زمینه رفع معضل تأمین زمین برای ساخت مدارس جدید انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا رحیمی امروز در مراسم افتتاح مدرسه خیّری حضرت امام رضا (ع) منطقه پردیسان قم که با کوشش خیّر مدرسه ساز حاج ابوالفضل استاد ساخته شده است، اظهار کرد: مدرسه سازی یک باقیات الصالحات است و قطعا برای مدرسه سازان خواهد ماند.

  وی با تقدیر از همه مدرسه سازان و از جمله بانی ساخت مدرسه حضرت امام رضا (ع) تصریح کرد: همه بدانند که استان قم در حال حاضر حداقل به ساخت 200 مدرسه دیگر نیاز دارد، از این رو ضروری است تا همه مردم از جمله خیّرین عزیز و همچنین مسئولان این عرصه دست به دست هم دهند تا این مشکل حل شود.

  وی با اشاره به آثار زیانبار کمبود مدرسه گفت: افزایش آسیب های اجتماعی، افزایش تراکم دانش آموزی در مدارس موجود و همچنین کاهش میزان اشتغال از جمله این آثار زیانبار است.

  مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با انتقاد از دستگاه های مسئول که در زمینه حل معضل تأمین زمین جهت ساخت مدرسه در قم پاسخگو نیستند یادآور شد: آموزش و پرورش یک دستگاه عمومی و عام المنفعه است از این رو همه مسئولان و نهادها باید به یاری آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان قم به ساخت حداقل 200 مدرسه جدید نیاز دارد

استان قم به ساخت حداقل 200 مدرسه جدید نیاز دارد