مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 21:202023-10-01سياسي

استاندار سمنان: دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم برگرفته از ایثار و شهادت است


امروز به برکت اثرات معنوی دوران دفاع مقدس، شاهد دیپلماسی عزتمندانه دولت مردمی سیزدهم و تحقق پیشرفت ها و موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهمیرزاد، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در گردهمایی اعضای پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر استان سمنان در سالن اجتماعات اردوگاه شهید کلاهدوز شهمیرزاد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، اظهار کرد: هشت سال دوران دفاع مقدس، فارغ از خسارات مادی، اثرات معنوی ارزشمند و ماندگاری را برای نظام جمهوری اسلامی به همراه داشت که این مهم روزبه روز نیز بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه امروز در نقاط مختلف کشور شاهد اثرگذاری برکات فرهنگ ایثار و شهادت هستیم، خاطرنشان کرد: هشت سال دوران دفاع مقدس به جهانیان ثابت کرد که دنیا تک قطبی نیست و ایران اسلامی امروز به برکت دفاع مقدس در معادلات منطقه و جهان تأثیرگذار است.

استاندار سمنان عنوان کرد: جمهوری اسلامی به برکات معنوی هشت سال دوران دفاع مقدس، دشمنان، مستکبران و ابرقدرت های جهان را به زانو درآورده است و با اقتدار و دانش فرزندان این سرزمین شاهد پرتاب موفق ماهواره به فضا، اجرای مانورهای نظامی موفق، پیشرفت در حوزه های مختلف و اقدامات ماندگار هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان: دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم برگرفته از ایثار و شهادت است

استاندار سمنان: دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم برگرفته از ایثار و شهادت است