مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-05سياسي

گام مهم سازمان اوقاف برای کاهش آلودگی هوا


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه اوقاف در صف اول حل معضلات مردم است،گفت: سازمان اوقاف با حمایت از تولیدکنندگان موتورسیکلت های برقی گام مهمی در راستای کاهش آلودگی هوا برداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما موضوع برنامه صف اول به وقف از شفافیت تا نوآوری اختصاص داشت که با حضور میهمان برنامه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی؛ رییس سازمان اوقاف و امور خیریه بررسی شد.

مجری: در اردیبهشت ماه امسال با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز وقف در 27 صفر به شانزدهم ماه ربیع الاول انتقال پیدا کرد و در حال حاضر ما در سومین روز هفته وقف به سر می بریم.

سؤال: سازمان شما یک سازمان معمولی است یعنی مردم موقوفات خود را در اختیار سازمان قرار می دهند یا حداقل مدیریتش را به نوعی به سازمان واگذار می کنند و سازمان با مردم در تعامل است و در ارتباط و این خیلی مهم است که مردم به صورت شفاف از عملکرد این سازمان مطلع باشند و بدانند که چه می گذرد؟ آیا سامانه ای مشخصاً یا روش هایی از این دست وجود دارد که مردم به طور شفاف بتوانند عملکرد سازمان اوقاف را رصد و پایش کنند و مدام ببینند که موقوفه شان در چه مرحله ای است؟ چه اتفاقی برایش می افتد؟ یا تشویقی برای کسانی که می خواهند وقفی انجام دهند، سیر را بتوانند کامل ببینند و رصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام مهم سازمان اوقاف برای کاهش آلودگی هوا

گام مهم سازمان اوقاف برای کاهش آلودگی هوا