مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 21:352023-10-11اقتصادي

راه اندازی «ریل باس» از پل زائر تا پایانه مهران در دست پیگیری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن بهرام نیا عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات اجرای راه آهن استان و پیشرفت 10 درصدی آن، - راه اندازی ریل باس از پل زائر تا پایانه مهران در دست پیگیری است ایلام-استاندار ایلام گفت: راه اندازی ریل باس از پل زائر تا پایانه مهران در دست پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن بهرام نیا عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات اجرای راه آهن استان و پیشرفت 10 درصدی آن، گفت: با رایزنی های به عمل آمده با وزیر راه و شهرسازی مقرر شد 10 هزار میلیارد ریال به این پروژه تزریق شود و همچنین برای اجرای پروژه راه آهن از سمت جنوب نیز پیگیری لازم صورت گرفته است.

وی افزود: بحث راه اندازی ریل باس از دیگر طرح ها و برنامه های مسئولان کشوری و استانی در مرز مهران است که با جدیت در دست بررسی و پیگیری است که در صورت اجرا، مسیر آن پل زائر تا پایان شهید سلیمانی خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره تقدیر رییس جمهور از مردم استان ایلام برای برگزاری مراسم اربعین، گفت: در نشست هیات دولت با حضور ریاست محترم جمهور، معاون اول رییس جمهور نیز اعلام کردند در بازدید میدانی از پایانه مرزی مهران حتی یک زائر در مرز مهران گلایه ای نداشت که این افتخار بزرگی برای مردم استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی «ریل باس» از پل زائر تا پایانه مهران در دست پیگیری است

راه اندازی «ریل باس» از پل زائر تا پایانه مهران در دست پیگیری است