مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 04:002023-10-14اقتصادي

دانشمندان راز دیگری از نقاشی مونالیزا را کشف کردند


دانشمندان می گویند یافته جدید نقاشی مونالیزا نشان می دهد که نقاش مشهور و خلاق ایتالیایی در عصر رنسانس احتمالا در زمانی که در اوایل قرن شانزدهم روی نقاشی «مونالیزا» کار می کرده، - دانشمندان می گویند یافته جدید نقاشی مونالیزا نشان می دهد که نقاش مشهور و خلاق ایتالیایی در عصر رنسانس احتمالا در زمانی که در اوایل قرن شانزدهم روی نقاشی مونالیزا کار می کرده، میل به تجربه تکنیک های متفاوت داشته است.

لئوناردو داوینچی، نقاش مشهور عصر رنسانس، در کشیدن تابلوی مونالیزا از ترکیب شیمیایی منحصر به فردی برای تولید رنگ استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از یورو نیوز؛ دانشمندان با استفاده از تصویربرداری پرتو ایکس توانسته اند به ساختار شیمیایی تکنیکی پی ببرند که لئوناردو داوینچی برای ترسیم پرتره مشهور مونالیزا استفاده کرده است.

کارشناسان می گویند یافته جدید نشان می دهد که نقاش مشهور و خلاق ایتالیایی در عصر رنسانس احتمالا در زمانی که در اوایل قرن شانزدهم روی نقاشی مونالیزا کار می کرده، میل به تجربه تکنیک های متفاوت داشته است.

تیم متشکل از دانشمندان و مورخان هنر در فرانسه و بریتانیا دریافته اند دستور ساخت رنگ روغنی که لئوناردو به عنوان لایه ابتدایی و پایه خود برای تهیه تابلوی چوب صنوبر نقاشی مونالیزا استفاده کرده، با دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمندان راز دیگری از نقاشی مونالیزا را کشف کردند

دانشمندان راز دیگری از نقاشی مونالیزا را کشف کردند