مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-18فرهنگي

تنگناهای مالی بزرگترین چالش جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان


دبیر شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان گفت: تنگناهای مالی و نبود ردیف اعتباری مشخص بزرگترین چالش جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان است.

- رحمان هوشیاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در مریوان اظهار کرد: جشنواره تئاتر خیابانی مریوان جشنواره مادر تخصصی تمام جشنواره های خیابانی است و اعتبار جهانی دارد.

وی با بیان اینکه چندین گروه نمایشی با آثار اختصاصی که خاصتا برای این جشنواره تولید شده برای حضور اعلام آمادگی کرده بودند، گفت: در طول دوره های این جشنواره گروه هایی از برزیل تا ژاپن شرکت کننده داشتیم که در این دوره این استقبال نسبت به دوره های گذشته بسیار متفاوت بود.

هوشیاری عنوان کرد: 215 اثر به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان رسید که 40 اثر آن در 10 نقطه از شهر و روستاهای این شهرستان اجرا می شود.

دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان افزود: 25 گروه خارجی برای شرکت در شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اعلام آمادگی کرده بودند که در نهایت با حضور 11 گروه موافقت شد اما به دلیل محدودیت های اعتباری تنها 4 گروه از کشورهای، ارمنستان، ترکیه، عراق و تونس را پذیرفتیم.

هوشیاری با عنوان اینکه نبود ردیف اعتباری برای جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان بزرگترین چالش برگزاری این جشنوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنگناهای مالی بزرگترین چالش جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان

تنگناهای مالی بزرگترین چالش جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان