مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-16بين الملل

حزب مجمع ایثارگران: بر تشکیل دولت مستقل فلسطین تاکید داریم


حزب مجمع ایثارگران با محکومیت شدید خوی ددمنشانه رژیم اشغالگر اسراییل در محاصره غزه و تبدیل آن به زمین سوخته، بر ضرورت پایبندی جهان بر استیفای حقوق ملت فلسطین از جمله بازگشت آوارگان به سرزمین مادری و تشکیل دولت مستقل فلسطین تاکید کرد.

- حزب مجمع ایثارگران با محکومیت شدید خوی ددمنشانه رژیم اشغالگر اسراییل در محاصره غزه و تبدیل آن به زمین سوخته، بر ضرورت پایبندی جهان بر استیفای حقوق ملت فلسطین از جمله بازگشت آوارگان به سرزمین مادری و تشکیل دولت مستقل فلسطین تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حزب مجمع ایثارگران در بیانیه خود درباره تحولات غزه و فلسطین و در محکومیت جنایات اسراییل آورده است: تحولاتی که از یک هفته گذشته و در پی حمله گروه اسلامی حماس به اسراییل در روز 7 اکتبر و در پنجاهمین سالگرد جنگ اعراب و اسراییل در سال 1973 در سرزمین های اشغالی و علی الخصوص در باریکه غزه در جریان است، نمونه آشکاری از عزم رژیم اشغالگر اسراییل در کشتار زنان و کودکان، تخریب منازل مسکونی، انهدام کامل زیرساخت های سرزمین فلسطین و نسل کشی فلسطینیان است.

1- وجدان انسان های عدالتخواه جامعه جهانی کاملا بر این نکته آگاه است که تاریخ طولانی ترین منازعه در خاورمیانه به عنوان حساس ترین منطقه جهان از روز 7 اکتبر 2023 آعاز نمی شود و در واقع تحولات این روز، واکنشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب مجمع ایثارگران: بر تشکیل دولت مستقل فلسطین تاکید داریم

حزب مجمع ایثارگران: بر تشکیل دولت مستقل فلسطین تاکید داریم