مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 16:152023-09-23پزشكي

برپایی 267 اردوی جهادی مدافعان سلامت در فارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برپایی 267 اردوی جهادی و یک بیمارستان صحرایی از ابتدای سال 1402 تاکنون در مناطق مختلف استان فارس را از عرصه های خدمتگزاری مجموعه سلامت به آحاد جامعه برشمرد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برپایی 267 اردوی جهادی و یک بیمارستان صحرایی از ابتدای سال 1402 تاکنون در مناطق مختلف استان فارس را از عرصه های خدمتگزاری مجموعه سلامت به آحاد جامعه برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدوحید حسینی امروز، اول مهرماه در ویژه برنامه دفاع همچنان باقیست با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به تداوم روحیه جهادی میان مدافعان سلامت اشاره کرد و گفت: برپایی 267 اردوی جهادی و یک بیمارستان صحرایی از ابتدای سال 1402 تاکنون در مناطق مختلف استان فارس به همت بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان از جمله عرصه های خدمتگزاری مجموعه سلامت به آحاد جامعه است که در وامداری به روحیه رزمندگان ایام دفاع مقدس، در حال انجام است.

وی با اشاره به تداوم این روحیه جهادی در مجموعه سلامت، به نقش بسیجیان جامعه پزشکی استان در خدمت رسانی به جامعه با برپایی اردوهای جهادی به عنوان مصداقی از این امر یاد کرد و گفت: در سال گذشته، 400 اردوی جهادی و دو بیمارستان صحرایی در مناطق محروم و کم برخوردار به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 267 اردوی جهادی مدافعان سلامت در فارس

برپایی 267 اردوی جهادی مدافعان سلامت در فارس