مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 16:052023-09-28بين الملل

اطلاعات 60 هزار ایمیل وزارت خارجه آمریکا به سرقت رفت


در گزارش جلسه توجیهی سنا آمده است که حدود 60 هزار ایمیل از صندوق های ورودی 10 نفر از کارکنان وزارت خارجه آمریکا در جریان عملیات هکری به سرقت رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در متن یک جلسه توجیهی سنا روز گذشته (چهارشنبه) ادعا شده است که هکرهای وابسته به دولت چین اوایل تابستان امسال بعنوان بخشی از عملیات بزرگ سایبری، حدود 60 هزار ایمیل را از صندوق های ورودی ناشناس 10 نفر از کارکنان وزارت خارجه آمریکا را به سرقت بردند.

پایگاه خبری پولتیکو گزارش کرد که جزییات جدید از این عملیات سایبری که در تابستان صورت گرفته است و گینا ریموندو وزیر بازرگانی نیز در این حمله هکری هدف گرفته شده است، احتمالاً تنها نگرانی های کنگره درباره اقدامات هکری چین علیه ایالات متحده را تشدید می کند.

بنا به گفته یکی از کارکنان دفتر اریک اشمیت سناتور آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، مقام های ارشد وزارت خارجه ایالات متحده، جزییات جدیدی از این عملیات هکری در جریان جلسه توجیهی برای کارکنان سنا فاش کردند.

این مقام های وزارت خارجه که شامل کلی فلچر یکی از کارکنان بخش اطلاعات وزارت خارجه می شود، گفته است که تمرکز این هک بر تلاش های دیپلماتیک هند و اقیانوسیه بوده است به طوریکه 9 مورد از 10 حساب کاربری ایمیلی در وزارت خارجه آمریکا مورد حمله هکری قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات 60 هزار ایمیل وزارت خارجه آمریکا به سرقت رفت

اطلاعات 60 هزار ایمیل وزارت خارجه آمریکا به سرقت رفت