مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-07بين الملل

سه جنبه مهم موشک باران سرزمین های اشغالی به روایت صدرالحسینی


کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به «طوفان الاقصی» گفت: این عملیات می تواند بخشی از توان فروریخته ارتش رژیم صهیونیستی را در هم بشکند و بخشی از سرزمین های اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی را آزاد کند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: صبح امروز بود که شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پاسخ به جنایات رژیم علیه مسجد الاقصی و مردم فلسطین عملیات جدیدی را با نام طوفان الاقصی علیه رژیم اشغالگر قدس آغاز کرد.

طبق گزارش های خبری فلسطینی و تصاویر و ویدئوهایی که تاکنون منتشر شده، دهها صهیونیست کشته و بیش از یکصدوپنجاه صهیونیست مجروح شده و به بیمارستانها منتقل شده اند و این درگیری ها تا این ساعت ( ظهر شنبه 15 مهر 1402) ادامه دارد.

  در همین رابطه با سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا گفت وگو کردیم.

تغییر توازن قدرت به نفع مقاومت صدرالحسینی در ابتدای این گفت وگو درباره پاسخ کوبنده جنبش مقاومت فلسطین به صهیونیست ها گفت: این اتفاق بسیار بزرگ و شگرف که در حوزه مقاومت فلسطین انجام شد نشان دهنده تغییر توازن قدرت به نفع مقاومت است.

وی افزود: نباید فراموش کنیم که طی هفته های گذشته برخی از تجاوزات مقطعی که رژیم صهیونیستی به مناطقی از جغرافیایی فلسطین انجام داده بود و جنایتی که در رابطه با رفتار غیرنظامیان در اردوگاه های مختلف صورت گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه جنبه مهم موشک باران سرزمین های اشغالی به روایت صدرالحسینی

سه جنبه مهم موشک باران سرزمین های اشغالی به روایت صدرالحسینی