مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 16:552023-09-30سياسي

کتاب «دروغ زن، زندگی آزادی» تجدید چاپ شد


کتاب «دروغ زن، زندگی آزادی» که به مهم ترین دروغ های ضدانقلاب و اپوزیسیون در ماجرای اغتشاشات سال 1401 می پردازد از سوی انتشارات خبرگزاری فارس به چاپ دوم رسید.

-   جریان برانداز، همزمان با انتشار شایعات کشته سازی، دروغ های گسترده و هماهنگی را هم برای تحریک افکار عمومی، ناامیدی مردم، فاصلــه انداختن بین مردم و مسئولان را منتشر کردند.

این جریان متوهم که نظام جمهوری اسلامی را پایان یافته می دید، از دروغ بیماری رهبر معظم انقلاب تا فرار مسئولان نظام جمهوری اسلامی را هم بازنشر داد.

انتشار تصاویر و فیلم های قدیمی و یا انتساب همزمان یک فیلم ثابت به چند شهر و یا در چند تاریخ متفاوت هم بخش دیگری از دروغ هایی بود که برای گسترده نشان دادن اعتراضات به کار گرفته میشد تا به مثابه آتش تهیه برای بمباران رسانه ای خود به کار بردند.

اخبار دروغین بازداشت های گسترده چهره ها، دانشجویان و خبرنگاران و شایعات شکنجه زندانیان هم در دستور کار رسانه های معاند قرار داشت.

در کنار نیروهای خارجی و داخلی که دشمن به آن ها آماده باش داده بود برای تحریک افکار عمومی و افزایش هجمه ها نیاز به سلبریتی ها داشت تا به عنوان آتش بیار معرکه وارد صحنه شوند.

بخشی از سلبریتی ها همان هایی بودند که از قبل در خارج از کشور حضور داشتند و ارادت خود به اپوزیسیون و سلطنت طلبان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «دروغ زن، زندگی آزادی» تجدید چاپ شد

کتاب «دروغ زن، زندگی آزادی» تجدید چاپ شد