مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-19سياسي

ارجاعیات این هفته مجلس به کمیسیون تلفیق چه بود؟


در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این هفته به منظور بررسی و رفع ابهام بخش هایی از این لایحه، آنرا به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این هفته به منظور بررسی و رفع ابهام بخش هایی از این لایحه، آنرا به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

ارجاعیات این هفته به شرح ذیل است:  ارجاعیات روز شنبه 1_ نمایندگان مجلس بند د ماده 48 لایحه مربوط به تشکیل کارگروهی به منظور صیانت از اراضی با کاربری صنعتی در لایحه برنامه هفتم توسعه را جهت رفع ابهام به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

2_ با موافقت نمایندگان و تصمیم رییس مجلس اجزای 6 الی 8 بند ذ این لایحه، مربوط به اختصاص خط اعتباری برای خریداران محصولات دانش بنیان جهت اصلاح به کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ارجاع داده شد.

3_ رییس مجلس تبصره 2 بند ت ماده 50 لایحه، مربوط به تامین مسکن سازمانی مورد نیاز برای کارکنان نیروهای مسلح را نیز برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع کرد.

ارجاعیات روز یکشنبه 4_ نمایندگان پس از آنکه با اصل و حذف بند ب ماده 55 لایحه برنامه موافقت نکردند، این بند از لایحه که به بازنگری در شناسه فنی - ملکی کلیه ساختمان ها و راهبری سامانه صدور الکترونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاعیات این هفته مجلس به کمیسیون تلفیق چه بود؟

ارجاعیات این هفته مجلس به کمیسیون تلفیق چه بود؟