مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:102023-09-27سياسي

حمایت شورا و شهرداری از آتش نشان فداکار تبریزی


لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر مساعدت مالی در قالب پرداخت حقوق کامل برابر آخرین حکم حقوقی صادره از ابتدای فروردین 1402 تا پایان سال جاری به آتش نشان فداکار تبریزی به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

- اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و پنجاه و دومین جلسه خود با دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر مساعدت مالی در قالب پرداخت حقوق کامل برابر آخرین حکم حقوقی صادره از ابتدای فروردین 1402 تا پایان سال جاری به صالح امانی تا زمان دریافت نشان ملی آتش نشانی از وزارت کشور اعلام موافقت کردند.

بر این اساس مقرر شد تا پایان امسال و موعد پیگیری مراحل اعطای نشان ملی آتش نشان فداکار و دریافت مزایا و حقوق این نشان، شهرداری تبریز نسبت به پرداخت حقوق کامل برابر آخرین حکم حقوقی اقدام کند.

صالح امانی آتش نشان فداکار در اردیبهشت سال 1400 طی حادثه آتش سوزی رخ داده در ساختمانی واقع در کوی فردوس تبریز، جان پدر و دختر گرفتار در میان شعله های آتش را نجات داده و خود در این حادثه دچار مصدومیت شد.

در ادامه جلسه شورای شهر تبریز نیز اعضای این شورا در یکی دیگر از دستور جلسات خود، اقدام به بررسی دوفوریت لایحه شهرداری مبنی بر اعزام هیات شهرداری برای برگزاری پیش همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز 2023 در استانبول کرده و در نهایت با دو فوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شورا و شهرداری از آتش نشان فداکار تبریزی

حمایت شورا و شهرداری از آتش نشان فداکار تبریزی