مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-04اقتصادي

طرح تولید قراردادی گوشت شتر در 4 شهرستان اجرایی می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: طرح تولید قراردادی گوشت شتر در چهار شهرستان استان به صورت پایلوت اجرا می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: طرح تولید قراردادی گوشت شتر در چهار شهرستان استان به صورت پایلوت اجرا می شود.

مهدی جعفری، امروز چهارشنبه در آیین شکرگزاری برداشت خرما در شهرستان طبس تصریح کرد: چهار شهرستان طبس، نهبندان، بشرویه و خوسف برای اجرای این طرح مهم انتخاب شدند و نهاده و ارز مورد نیاز را تامین خواهیم کرد لذا سودآوری خوبی برای کشاورزان خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح مراحل اولیه تخصیص نهاده انجام شده و در مرحله تخصیص ارز هستیم تا بتوانیم شتر را از پاکستان وارد کنیم، افزود: پیش بینی می شود در سال جاری چهار هزار و 300 تن خرما در استان تولید شود که از این میزان سه هزار و 700 تن متعلق به شهرستان طبس است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به هزار و 503 سطح زیرکشت خرما در خراسان جنوبی ادامه داد: شهرستان طبس با سطح زیرکشت هزار و 213 هکتار، 80 درصد تولید خرما و شهرستان نهبندان با 280 هکتار، 20 درصد خرمای تولیدی استان را برعهده دارد.

جعفری تعداد بهره برداران خرما در خراسان جنوبی را هزار و 600 خانوار اعلام کرد و گفت: باید زنجیره خرما در شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تولید قراردادی گوشت شتر در 4 شهرستان اجرایی می شود

طرح تولید قراردادی گوشت شتر در 4 شهرستان اجرایی می شود