مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 20:202023-10-09بين الملل

تدابیر امنیتی پیرامون مساجد و کنیسه های آمریکا تشدید می شود


رسانه هایی آمریکایی امروز (دوشنبه) گزارش دادند که در پی تشدید درگیری ها در اراضی اشغالی، شهرهای بزرگ ایالات متحده تدابیر امنیتی و گشت زنی پلیس را در نزدیکی مساجد و کنیسه ها تشدید می کنند.

- تظاهرات حامیان فلسطین در مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در آتلانتا رسانه هایی آمریکایی امروز (دوشنبه) گزارش دادند که در پی تشدید درگیری ها در اراضی اشغالی، شهرهای بزرگ ایالات متحده تدابیر امنیتی و گشت زنی پلیس را در نزدیکی مساجد و کنیسه ها تشدید می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری ان بی سی گزارش داد که واشنگتن، نیویورک، لس آنجلس، میامی بیچ و دیگر شهرهای بزرگ آمریکا تدابیر امنیتی را در مناطق یهودنشین و همچنین پیرامون کنیسه ها و مساجد تشدید کرده اند تا از تشدید تنش ها جلوگیری شود.

این اقدام در حالی انجام می شود که در پی عملیات غافلگیرانه حماس در اراضی اشغالی، درگیری ها در این منطقه تشدید شده است.

مراکز محلی پلیس آمریکا در شهرهای اعلام شده تعداد نیروهای گشتی خود را در محل هایی که احتمال درگیری در آن ها بالاست افزایش داده اند تا در صورت بروز تنش، در نطفه آن را سرکوب کنند.

روز یکشنبه طرفداران رژیم صهیونیستی و فلسطین در مقابل دفتر نمایندگی این رژیم در سازمان ملل تظاهرات کردند، اما پلیس آمریکا اجازه درگیری طرفین را نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر امنیتی پیرامون مساجد و کنیسه های آمریکا تشدید می شود

تدابیر امنیتی پیرامون مساجد و کنیسه های آمریکا تشدید می شود