مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-10سياسي

باید به دنیا بگوییم چه کارهای بزرگی در ایران برای پناهندگان انجام می شود


نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران گفت: باید به دنیا بگوییم چه کارهای بزرگی در ایران برای پناهندگان انجام می شود و آن را به عنوان یک مدل معرفی کنیم.

- ایسنا/کرمان نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران گفت: باید به دنیا بگوییم چه کارهای بزرگی در ایران برای پناهندگان انجام می شود و آن را به عنوان یک مدل معرفی کنیم.

یومیکو تاکاشیما امروز 18 مهرماه در دیدار با استاندار کرمان ضمن تقدیر از دولت ایران و استاندار کرمان برای حمایت و کمک به پناهندگان اظهار کرد: همه کمک های سازمان های بین المللی درباره پناهندگان تنها یک درصد است و 99 درصد اقدامات توسط دولت ایران صورت می گیرد.

وی افزود: وظیفه من است که کار خوب دولت ایران برای پناهندگان را به کشورهای کمک دهنده مالی اطلاع دهم تا منابع بیشتری جذب کنیم.

نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران گفت: باید به دنیا بگوییم چه کارهای بزرگی در ایران انجام می شود و آن را به عنوان یک مدل معرفی کنیم.

ضمن اینکه با تهیه برنامه ای، درخواست جذب مالی بیشتر با توجه به نیازها در کرمان داشته باشیم.

وی با اشاره به نیاز بهداشت و درمان، آموزش و معیشت پناهندگان بیان کرد: با توجه به بحران های مختلفی که در دنیا در جریان است و برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به دنیا بگوییم چه کارهای بزرگی در ایران برای پناهندگان انجام می شود

باید به دنیا بگوییم چه کارهای بزرگی در ایران برای پناهندگان انجام می شود