مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 12:152023-09-23سياسي

ارتباط با رسانه های معاند و ارسال عکس و فیلم برای آن ها چه مجازاتی در پی دارد؟


پس از افشای هویت کسانی که با شبکه اینترنشنال در ارتباط بودند، این سؤال مطرح است که بر اساس قانون چه مجازاتی برای آنها قابلیت اجرا دارد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس،در پی انتشار خبر افشای هویت افرادی که با شبکه اینترنشنال ارتباط داشته اند، این شبکه مدعی شد اطلاعات افشا شده صحت ندارد.

اما هکرها ویدئوهای متنوعی از افرادی که فیلم و عکس برای اینترنشنال ارسال کرده اند منتشر کردند؛ با این حال اینترنشنال فقط به بیان اینکه این اطلاعات دروغ است بسنده کرد.

در پی انتشار خبر هک تلگرام اینترنشنال و دسترسی به اطلاعات مرتبطین، این سوال مطرح است که آیا ارسال عکس، ویدیو و یا هر گونه اطلاعاتی به رسانه ها و شبکه های معاند غیرقانونی است و آیا مجازاتی در پی دارد؟ در همین باره محمدطاها سلیمی کیا، وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با خبرنگار قضایی فارس، اظهار کرد: در کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی و مبحث تعزیرات مصوب 1375 برای اشخاص غیر نظامی و افراد عادی و همچنین در فصل دوم قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح مصوب 1382 برای اشخاص نظامی در خصوص جرایم ضد امنیت داخلی و خارجی پیرامون برقراری هر گونه ارتباط با کشورهای خارجه و به ویژه گروها و سازمان هایی که علیه کشور و کلیت نظام اقدام می کنند جرم انگاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط با رسانه های معاند و ارسال عکس و فیلم برای آن ها چه مجازاتی در پی دارد؟

ارتباط با رسانه های معاند و ارسال عکس و فیلم برای آن ها چه مجازاتی در پی دارد؟