مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-22اقتصادي

سرمایه گذاران روسی به کرمانشاه می آیند


به گفته مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه هیاتی از سرمایه گذاران روسی برای انجام سرمایه گذاری به کرمانشاه خواهند آمد.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه هیاتی از سرمایه گذاران روسی برای انجام سرمایه گذاری به کرمانشاه خواهند آمد.

محمود رشیدی اقدم، در جلسه امروز(30 مهر) ستاد سرمایه گذاری استان کرمانشاه، با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای جذب سرمایه گذاران خارجی در استان، از حضور هیاتی از سرمایه گذاران روسی در استان خبر داد و گفت: این هیات فردا (اول آبان) به کرمانشاه می آیند و تا این لحظه اولویت سرمایه گذاری آنها در زمینه مزرعه تولید انرژی خورشیدی است، البته تلاش می شود امکان سرمایه گذاری آنها در زمینه های دیگری نیز در استان فراهم شود.

وی ادامه داد: همچنین قرار است یک سرمایه گذار انگلیسی نیز در زمینه تولید ماکارونی و یک سرمایه گذار آلمانی نیز در حوزه تولید و بسته بندی دارو در کرمانشاه سرمایه گذاری کنند که بخش هایی از کارهای آن نیز انجام شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه همچنین از اعلام آمادگی سرمایه گذاران عراقی برای احداث کارخانه تولید چیپس در کرمانشاه با رقم بیش از سه میلیون دلار سرمایه گذاری خبر داد و گفت: بخش هایی از کار این طرح نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران روسی به کرمانشاه می آیند

سرمایه گذاران روسی به کرمانشاه می آیند