مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:012023-09-26اقتصادي

عضو شورای شهر: آرامستان های شهری زنجان، پویا شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین حمزه لو پاک، عضو شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه علنی و رسمی شورای شهر، هزینه های جاری آرامستان شهر زنجان را 10 میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: هر بودجه ای برای آرامستان مصوب می شود باز هم هزینه اضافه انجام می شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان هزینه هر متوفی برای شهرداری را در حال حاضر بیش از 9 میلیون تومان دانست و افزود: این در حالی است که هزینه دریافتی برای هر متوفی 6 میلیون و 300 هزار تومان است که معنی آن هزینه مازاد 3 میلیون تومانی برای شهرداری است.

وی تعداد نیروهای فعال در آرامستان را 18 نفر اعلام و تصریح کرد: تعداد این نیروها باید تجدید نظر قرار گیرد.

حمزه لو پاک با تاکید بر اینکه آرامستان های بسته شده در داخل شهر طی 20 سال آینده متروکه و تبدیل به معضل خواهد شد، ادامه داد: راه کار پیشگیری از وقوع این مشکل پویا بودن این آرامستان ها است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به حجم بالای تدفین در آرامستان اشاره کرد و افزود: با این روند ظرفیت این آرامستان در آینده نزدیک پر خواهد شد به همین دلیل باید از ظرفیت آرامستان های موجود در شهر استفاده شود.

همچنین مهدی طالب، عضو شورای اسلامی شهر زنجان هم در این جلسه با بیان اینکه تامین 10 درصد از اعتبار تعریض معابر در طرح تفصیلی بر عهده دولت است، افزود: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر: آرامستان های شهری زنجان، پویا شوند

عضو شورای شهر: آرامستان های شهری زنجان، پویا شوند