مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-06سياسي

توجه به امنیت سیاسی و اقتصادی پایه روابط ایران و امارات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که روز گذشته به منظور سفری دو روزه و با هدف توسعه روابط دوجانبه وارد ابوظبی شده بود، - رییس مجلس گفت: توجه به امنیت سیاسی و اقتصادی پایه های روابط دوجانبه ایران و امارات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که روز گذشته به منظور سفری دو روزه و با هدف توسعه روابط دوجانبه وارد ابوظبی شده بود، پیش از ظهر امروز (جمعه، 14 مهر ماه 1402) ضمن حضور در نشست دوجانبه هیئت های پارلمانی ایران و امارات، با همتای خود صقر غباش رییس مجلس ملی امارات متحده عربی دیدار و گفتگو کرد.

قالیباف ضمن تشکر از مهمان نوازی ریاست مجلس ملی امارات متحده عربی در جریان میزبانی از هیأت پارلمانی ایرانی، گفت: امیدوارم این سفر که با هدف روند رو به رشد مراودات و مناسبات سیاسی، اقتصادی دو کشور و ارتقای سطح روابط پارلمانی میان دو کشور است بتواند نقطه عطفی برای این هدفگذاری باشد.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، توسعه روابط با همسایگان را به عنوان اولویت نخست و سیاست قطعی در سیاست خارجی خود قرار داده است، اظهار داشت: نگاه راهبردی به کشور های همسایه می تواند روابط دوجانبه در ابعاد مختلف را توسعه داده و امنیت و صلح پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به امنیت سیاسی و اقتصادی پایه روابط ایران و امارات است

توجه به امنیت سیاسی و اقتصادی پایه روابط ایران و امارات است