مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 13:352023-09-26سياسي

پاسخ به شبهات درباره ولایت فقیه وظیفه ذاتی خبرگان رهبری است


نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پاسخگویی به شبهات ایجادشده از سوی دشمنان درباره ولایت فقیه از وظایف و رسالت های ذاتی مجلس خبرگان رهبری است که به تقویت و دفاع از مبانی ولایت فقیه منجر می شود.

- نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پاسخگویی به شبهات ایجادشده از سوی دشمنان درباره ولایت فقیه از وظایف و رسالت های ذاتی مجلس خبرگان رهبری است که به تقویت و دفاع از مبانی ولایت فقیه منجر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین احمد پروایی در اجلاس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موضوع ولایت فقیه و آرای مختلف در مسئله مشروعیت و مقبولیت، اظهار کرد: مرحله بروز و ظهور حکومت دینی با رهبری داهیانه امام راحل و نقش پررنگ مردم ایران در سال 1357 محقق شد و در ادامه با رهبری باصلابت مقام معظم رهبری، اساس و پایه های آن مستحکم شد.

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی نیز بااتکا به رهبری ولی فقیه و بصیرت و حضور مردم همان شعار اصلی انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی افزود: پاسخگویی به شبهات ایجادشده از سوی دشمنان در زمینه ولایت فقیه از وظایف و رسالت های ذاتی مجلس خبرگان رهبری است که باعث تقویت و دفاع از مبانی ولایت فقیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به شبهات درباره ولایت فقیه وظیفه ذاتی خبرگان رهبری است

پاسخ به شبهات درباره ولایت فقیه وظیفه ذاتی خبرگان رهبری است