مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-05اجتماعي

آژیر خطر سیلاب در مازندران به صدا درآمد


مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: عمده بحث ما در ارتباط با روستاهای مزگاه نوشهر، صلاح الدین کلای نوشهر و سنگ توی این شهرستان و محور دسترسی به روستای تله بخش مرزن آباد است که همکاران برای پاک سازی و بازگشایی مسیر اعزام شدند.

- حسینعلی محمدی مدیرکل بحران مازندران درباره میزان خسارت بارش در استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، با اشاره به هشدار هواشناسی سطح نارنجی و آماده باش و آقدام ضروری دستگاه های اجدادی و خدماتی سطح استان، اظهار کرد: با شمالی شدن جریانات و تقویت سامانه بارشی ،شاهد بارش های رگباری، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و تگرگ در ارتفاعات به ویژه مرکز و شرق استان خواهیم بود.

وی افزود: بارش شدید باران باعث سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه ها، ریزش سنگ در محورهای کوهستانی، احتمال شکستن درختان  کهن سال و سقوط سازه های موقتی و تابلوها، اختلال در تردد وسایل نقلیه خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اعلام هشدار و آماده باش نیروهای امدادی و دستگاه های خدمات رسان، خاطرنشان کرد: تاکید ما این است مردن و مسافران از تردد و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه های استان پرهیز کنند.

محمدی با اشاره به اینکه شاهد بارش های خوبی در استان بودیم، اضافه کرد: با تقویت این جریانات در ساعت بعدازظهر  تا نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژیر خطر سیلاب در مازندران به صدا درآمد

آژیر خطر سیلاب در مازندران به صدا درآمد