مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-22حوادث

پایان قدرت نمایی با سلاح سرد؛ عامل تخریب 5 خودرو دستگیر شد+ فیلم


رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که پس از تخریب خودروی شهروندان با استفاده از سلاح سرد قدرت نمایی می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، روز بیست و نهم مهرماه خبری مبنی بر تخریب اموال شهروندان توسط یک موتورسوار در محله نازی آباد تهران به پلیس اطلاع داده شد.

بررسی های اولیه نشان از این داشت که فردی با استفاده از یک قبضه قمه اقدام به تخریب شیشه های پنج دستگاه خودرو و قدرت نمایی کرده بود که بلافاصله تیم عملیات کلانتری 130 نازی آباد به محل اعزام شد.

با توجه به اینکه متهم قبل از حضور واحد گشت از محل متواری شده بود مأموران پلیس با بررسی فیلم های دوربین مدار بسته در محل وقوع جرم مشخصات ظاهری متهم را در اختیار کلیه عوامل گشتی قرار داده و طرح مهار اجرا شد و متهم کمتر از یک ساعت در حالی که با موتور سیکلت قصد متواری شدن داشت دستگیر شد.

  سرهنگ علی قاسم پور رییس پلیس پیشگیری تهران در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این متهم 20 ساله دارای سابقه شرارت در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر اخلال در نظم و امنیت و همچنین تخریب اموال شهروندان اعتراف کرد که تاکنون 5 نفر از شکات به کلانتری مراجعه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان قدرت نمایی با سلاح سرد؛ عامل تخریب 5 خودرو دستگیر شد+ فیلم

پایان قدرت نمایی با سلاح سرد؛ عامل تخریب 5 خودرو دستگیر شد+ فیلم