مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-09سياسي

جنگ ترکیبی با تدابیر حکیمانه رهبر و فداکاری پلیس خنثی شد


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور به جنگ ترکیبی دشمن پرداخت و گفت: فتنه دشمن با یاری خداوند متعال و با نفس گرم و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت عزیز ایران اسلامی و فداکاری سازمان عظیم انتظامی خنثی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار قاسم رضایی در نشست با وابستگان نظامی و انتظامی مستقر در جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته فراجا در دانشگاه جامع علوم انتظامی امین اظهار داشت: در دورانی زندگی می کنیم که همه ما در انتظار ظهور امام عصر (عج) هستیم؛ معتقد هستیم که حضرت ولی عصر (عج) بر تمامی اعمال ما ناظر هستند و اگر انتظار موعود نبود دنیا هم وجود نداشت و این مشیت الهی است.

وی در ادامه ضمن درود بر روح پرفتوح و مطهر شهیدان مدافع وطن عنوان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران مفتخر هستیم که بگوییم ملت ایران مدیون امام شهدا و معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی تصریح کرد: مقام عظمای ولایت با مدیریت پیامبرگونه خود سکاندار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و دغدغه های ایشان صرفاً ایران اسلامی نیست بلکه مستضعفین جهان نیز هست و تذکر ایشان بر تمام مستکبران عالم است و افتخار می کنیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ ترکیبی با تدابیر حکیمانه رهبر و فداکاری پلیس خنثی شد

جنگ ترکیبی با تدابیر حکیمانه رهبر و فداکاری پلیس خنثی شد