مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-14ورزشي

صفرزاده: تلاش می کنم بهترین نتیجه را در بازی های پاراآسیایی هانگژو بگیرم


ملی پوش اصفهانی تیم ملی دو و میدانی بانوان نابینا و کم بینا گفت: همه تلاشم را می کنم تا بهترین نتیجه را در بازی های پاراآسیایی هانگژو بگیرم.

- هاجر صفرزاده، ملی پوش اصفهانی تیم ملی دو و میدانی بانوان نابینا و کم بینا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص حضور در بازی های پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: مسابقات در سطح خوبی برگزار خواهد شد و از شرایط بدنی خوبی برخوردار هستم.

وی ادامه داد: در بخش 400 متر رنکینگ اول آسیا را دارم و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیرم اما رقیب های سرسختی از کشورهای چین و تایلند دارم، در بخش 200 متر نیز رنکینگ دوم آسیا هستم و همه تلاشم را می کنم تا در این 2 رشته بهترین نتیجه را بگیرم.

صفرزاده تصریح کرد: برای این مسابقات زحمت زیادی کشیدم و 5 سال است در حال تمرین هستم و با آسیب دیدگی و شرایط سختی کنار آمدم.

ملی پوش اصفهانی تیم ملی دو و میدانی بانوان نابینا و کم بینا در پایان گفت: یک سال است در اردوهای متمرکز و غیرمتمرکز هستم و اکنون آخرین اردو که متصل به اعزام است را پشت سر می گذارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی روزهای 30 مهر تا 6 آبان در شهر هانگژو برگزار خواهد شد و کاروان ورزش ایران با نام فرزندان ایران و با شعار ایمان، ایران، افتخار با 211 ورزشکار و در 16 رشته ورزشی در بخش مردان و 11 ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفرزاده: تلاش می کنم بهترین نتیجه را در بازی های پاراآسیایی هانگژو بگیرم

صفرزاده: تلاش می کنم بهترین نتیجه را در بازی های پاراآسیایی هانگژو بگیرم